Komplex szolgáltatások

Nem csak egy újság! 15 szolgáltatás egy csomagban!

Mit is kínálunk tulajdonképpen egy klaszter magazinnal?


1. Elismerést:

Lehetőséget, hogy közéleti, szakági és egyéb kérdésekben nagy nyilvánosság előtt kifejtse véleményét.

2. Hírnevet:

Alkalmat, hogy elismert közéleti emberekkel személyesen megismerkedjen meg és jó hírnevük révén saját vállalkozása hírnevét is öregbítse.

3. Jótékonyságot:

Támogathatja egy jótékonysági szervezet munkáját azzal, hogy lehetőséget teremt az újságban való megjelenésre.

4. Új gondolatokat:

Lehetőséget, hogy részt vegyen egy jó hangulatú szerkesztőségi értekezleten, ahol Önhöz hasonló hét sikeres vállalkozóval cserélhet eszmét.

5. PR-cikket:

A magazinba elkészített, jól megírt, egy oldalas PR cikket, amelyet más médiumban is szabadon felhasználhat.

6. Még több PR-cikket:

Igényeinek megfelelően több kis PR cikket is készítünk, amelyek terjedelme együttesen meghaladja az egy oldalt, szintén szabad felhasználással.

7. Hirdetéseket:

A magazinba elkészíttetett hirdetéseit más médiumokban is szabadon felhasználhatja.

8. Szórakoztató tartalmat:

A hirdetések és a PR cikkek mellé olyan szórakoztató és/vagy hasznos tartalmat, amely miatt elolvassák az cége marketingkommunikációs üzeneteit.

9. Egyediséget:

A vállalkozása által finanszírozott kiadványokat egyedi címlappal készítjük el.

10. Megszemélyesített üzeneteket:

Az saját magazinjai borítóját igény szerint ügyfelei részére is megszemélyesítjük, hogy még közvetlenebb legyen a két cég közötti kapcsolat.

11. Legalább 300 saját újságot:

Az újságot csomagolás után elküldjük legalább 300 előre megadott címre.

12. Körülbelül 2100 potenciális ügyfelet:

A saját példányokon kívül az újságot még legalább 2100 címre eljuttatjuk, így összesen minimum 2400 példányban jelenik meg.

13. Környezetvédelmet:

Az újságot FSC minősítésű papírra nyomtatjuk, hogy partnerei biztosak lehessenek abban, a magazin elkészítésével nem károsította a környezetet.

14. Konkurenciamentességet:

A Klaszter magazin úgy jelenik meg, hogy vállalkozása egyetlen konkurense sem kap helyet benne, így nem kell versenyezni az ügyfelekért.

15. Stratégiai partnereket:

A szerkesztőbizottság azonos célcsoportú, de nem konkurens vállalkozásokból áll, egymás megismerése után más területen is a partnerség alakítható ki.

Ezek a szolgáltatások ráadásul egymást erősítve, együttesen fejti ki hatásukat. Vállalkozása így a klaszter többi tagjával együtt közösen érhet el sikereket.

- Hogyan néz ki egy klasztermagazin?
- Miért érdemes benne lenni a szerkesztőbizottságban?
- Milyen folyamatokon keresztül valósul meg a kész újság?
- Mennyibe kerül benne lenni egy ilyen újságban?

Töltse le egy klaszter magazin laptervét, amiből mindez kiderül!

« vissza