Komplex szolgáltatások
Nem csak egy újság! 15 szolgáltatás egy csomagban!
Mit is kínálunk tulajdonképpen egy klaszter magazinnal?
1. Elismerést:
Lehetőséget, hogy közéleti, szakági és egyéb kérdésekben nagy nyilvánosság előtt kifejtse véleményét.
2. Hírnevet:
Alkalmat, hogy elismert közéleti emberekkel személyesen megismerkedjen meg és jó hírnevük révén saját vállalkozása hírnevét is öregbítse.
3. Jótékonyságot:
Támogathatja egy jótékonysági szervezet munkáját azzal, hogy lehetőséget teremt az újságban való megjelenésre.
4. Új gondolatokat:
Lehetőséget, hogy részt vegyen egy jó hangulatú szerkesztőségi értekezleten, ahol Önhöz hasonló hét sikeres vállalkozóval cserélhet eszmét.
5. PR-cikket:
A magazinba elkészített, jól megírt, egy oldalas PR cikket, amelyet más médiumban is szabadon felhasználhat.
6. Még több PR-cikket:
Igényeinek megfelelően több kis PR cikket is készítünk, amelyek terjedelme együttesen meghaladja az egy oldalt, szintén szabad felhasználással.
7. Hirdetéseket:
A magazinba elkészíttetett hirdetéseit más médiumokban is szabadon felhasználhatja.
8. Szórakoztató tartalmat:
A hirdetések és a PR cikkek mellé olyan szórakoztató és/vagy hasznos tartalmat, amely miatt elolvassák az cége marketingkommunikációs üzeneteit.
9. Egyediséget:
A vállalkozása által finanszírozott kiadványokat egyedi címlappal készítjük el.
10. Megszemélyesített üzeneteket:
Az saját magazinjai borítóját igény szerint ügyfelei részére is megszemélyesítjük, hogy még közvetlenebb legyen a két cég közötti kapcsolat.
11. Legalább 300 saját újságot:
Az újságot csomagolás után elküldjük legalább 300 előre megadott címre.
12. Körülbelül 2100 potenciális ügyfelet:
A saját példányokon kívül az újságot még legalább 2100 címre eljuttatjuk, így összesen minimum 2400 példányban jelenik meg.
13. Környezetvédelmet:
Az újságot FSC minősítésű papírra nyomtatjuk, hogy partnerei biztosak lehessenek abban, a magazin elkészítésével nem károsította a környezetet.
14. Konkurenciamentességet:
A Klaszter magazin úgy jelenik meg, hogy vállalkozása egyetlen konkurense sem kap helyet benne, így nem kell versenyezni az ügyfelekért.
15. Stratégiai partnereket:
A szerkesztőbizottság azonos célcsoportú, de nem konkurens vállalkozásokból áll, egymás megismerése után más területen is a partnerség alakítható ki.
Ezek a szolgáltatások ráadásul egymást erősítve, együttesen fejti ki hatásukat. Vállalkozása így a klaszter többi tagjával együtt közösen érhet el sikereket.
- Hogyan néz ki egy
klasztermagazin?
- Miért érdemes benne
lenni a szerkesztőbizottságban?
- Milyen folyamatokon
keresztül valósul meg a kész újság?
- Mennyibe kerül benne
lenni egy ilyen újságban?
Töltse le egy klaszter magazin laptervét, amiből mindez kiderül!